| № | Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) | Туған жылы мен жері | Негізгі жұмыс орны (білім беру ұйымының атауы, лауазымы, өтілі) | Білімі (жоғары, орта, мамандығы, бітірген жылы) | Штат бірлігі | Біліктілік санаты, берілген күні | Біліктілікті арттыру курстары | Курстарды өткен орны |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Жагапарова Жанар Шокановна | Солтүстік Қазақстан облысы 10.04.1994 ж. | №4 «Аружан» балабақшасы МКҚК, Меңгеруші, 11 жыл | Арнайы орта: Еуразия гуманитарлық институты колледжі, «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және білім беру», 2014 ж. Жоғары: Еуразия гуманитарлық институты, «Педагогика және психология», 2017 ж. Магистрі: Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті, «Педагогика және психология», 2018 ж. |
1 | Санаты жоқ | 1. «Управление и менеджмент в дошкольном образовании в рамках реализации Модели дошкольного воспитания и обучения», 72 сағат, 13.11.2023-21.11.2023 ж. 2. «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару», 72 сағат, 21.10-01.11.2024 ж. |
ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте даму институты» «Өрлеу» БАҰО АҚ |
| 2 | Молдахметова Ақерке Семетайқызы | Ақмола облысы Целиноград ауданы Төңкеріс ауылы | №4 «Аружан» балабақшасы МКҚК, Әдіскер, 8 жыл 8 ай | Арнайы орта: Астана қаласы, Гуманитарлық колледж «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» Жоғары: А.Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті "Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу" BD-00019265633, 14 шілде 2021 жыл |
1 | Педагог-модератор тәрбиеші лауазымы бойынша, №81 бұйрық 29.08.2024 | «Мектепке дейінгі ұйым жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» №0862858, 13.06.2024 | «Өрлеу» БАҰО АҚ |
| 3 | Молдахметова Айгерим Темиртасовна | Ақмола облысы Қорғалжын ауданы Екпінді ауылы | №4 «Аружан» балабақшасы МКҚК, Инновация Әдіскері, 9 жыл 9 ай | Астана-Профи колледжі "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" ТКБ №1517014, 26 маусым 2020 жыл | 1 | Педагог-модератор №81 бұйрық 29.08.2024 | 1) «Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процессін жобалау» 36 сағат, №0320122 2) «Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің біліктілігін арттыру» «Педагогикалық шеберлік орталығы» 235 сағат, №007061 3) «Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің құзыреттілігін дамыту» 72 сағат, 21.10-01.11.2024 ж., №1033888 |
«Өрлеу» БАҰО АҚ |
| 4 | Агибаева Асылзат Казиевна | Қызылорда обылысы 27.07.1991 | №4 «Аружан» балабақшасы МКҚК, Тәрбиеші, 9 жыл 1 ай | Жоғары: Болашақ университеті, Педагогика және психология, 2014 ж. | 1 | Педагог-модератор | 1. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтеріңнің ойын құзыреттілігін дамыту» 13.05.2023-23.05.2023 ж. 2. «Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау негізінде заттық-кеңестіктік дамытушы ортасын жобалау» 29.11.2021-10.12.2021 ж. |
«Өрлеу» БАҰО АҚ |
| № | Тегі, Аты, Әкесінің аты | Туған жылы мен жері | Лауазымы және өтілі | Білімі | Штат бірлігі | Біліктілік санаты | Курстар | Курстарды өткен орны |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Абыкенова Назира Зулгаппаровна | Қарағанды облысы, Нұра ауданы 02.06.1991 ж. | Логопед, 9 жыл | Жоғары: Еуразия гуманитарлық институты, «Педагогика және психология», 2017 ж. | 0,25 | Педагог | - | - |
| 2 | Кенесова Айгерим Нарыновна | Акмола облысы 22.10.1997 ж. | Тәрбиеші, 4 жыл 3 ай | Арнайы орта: Астана қаласы білім басқармасының «Гуманитарлық колледжі», мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, 2016 ж. | 1 | Санат жоқ | «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтеріңнің ойын құзыреттілігін дамыту» | АО «НЦПК «Өрлеу» |
| 3 | Королькова Карина Александровна | Ақмола облысы, Ерейментау қаласы 12.04.2003 | Тәрбиеші, жылға дейін | Арнайы орта: Азаматтық қорғаныс жоғары көп саласы колледжі, дене тәрбиесі және спорт, 2023 ж | 1 | Санат жоқ | - | - |
Бүгінде Қазақстан Республикасының аумағында инклюзивті білім беру Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы» Заңы, «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы» Заңы, «Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Заңы арқылы реттеледі.
Әрбір бала дені сау қатарластарымен бірге сапалы білім алуға құқылы. Дәл осы жалпы білім беру саласында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар оқу ақпаратынан бөлек, толыққанды өмір сүру мүмкіндігіне, қосымша білім алуға, бос уақытын тиімді өткізуге және қоғамға бейімделуге мүмкіндік алады. Қазіргі білім беру мекемелеріндегі осы мәселелерді инклюзивті білім беру шешеді. Мектепке дейінгі ұйым ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік бейімделуінің негізі болып табылады.
Мемлекеттік білім беруді дамыту бағдарламасына сәйкес, елімізде 2011 жылдан бастап инклюзивті білім беру кезең-кезеңімен енгізілуде. Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспарының 1.1-тармағы – «Білім берудің қолжетімділігі мен инклюзивтілігін қамтамасыз ету» келесі мақсаттарды көздейді:
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар (ЕБҚ) – бұл келесі себептерге байланысты білім алу кезінде тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болатын балалар:
Инклюзивті білім беру – бұл ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу. Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, инклюзивті оқыту форматы – ерекше қажеттіліктері бар балалар мен басқа оқушылар арасындағы қабылдау, түсіну және өзара көмек көрсету қағидаларына негізделген ең тиімді әдіс.
Инклюзивті білім берудің негізгі қағидалары:
ГККП «Ясли-сад №4 «Аружан» Управление образования г.Астаны, район «Сарыарка», улица Биржан Сал, 6/1
dummy38-10-93
dummy dsaruzhan@mail.ru
dummy ds@aruzhan-sad.edu.kz